Förlovad och gift inom ett år!

Det är sällan jag skriver här så det hinner ju hända ganska så mycket på tiden mellan inläggen. Det största och finaste som hänt det senaste året är att Henke friade till mig på Midsommar. Var helt ovetande om att han hade tänkt fria, det var nog han också vid närmare eftertanke. Vi firade midsommar nere i stugan på Västkusten, några av våra närmsta vänner spenderade hela helgen med oss i stugan och det var helt klart det bästa midsommarfirandet jag varit med om. Om det beror på Henkes frieri eller att vi helt enkelt hade bra väder, god mat och trevligt sällskap låter jag bero.
Jag och Henke hann med en tur till Prag, underbar stad med massor av god öl och inhemsk mat. Vi strosade runt hela dagen med små ölpauser och tog dagen som den kom. Passade på att vila upp oss ordentligt och  sov middag varje dag.
Väl hemma från Prag blev det en tur ner till Västkusten igen och fira Emma och Andreas 30 årsdagar. Jag och Henke passade också på att kika på lite olika lokaler för vårt bröllop. Hittat ett ställe som heter Kärlingesundsgård som jag håller tummarna för. På vägen hem från Västkusten passade jag på att köpa ett begagnat golfset, golf är verkligen hur kul som helst! Är bra sugen på att ta grönt kort, hoppas på lite lektioner i födelsedagspresent. 
 
Jag och den gravida Jenny sependera en vecka i Kroatien tillsammans och det var skönt att komma hemifrån, vädret var tydligen bättre hemma i Sverige men vi hade iaf AC när vi skulle sova! Podgora eller Makarska Rivieran är inget jag kommer åka till igen, alldeles för trångt på stränderna, stenigt och maten var inte någon gastronomisk upplevelse. Tacka vet jag Grekland!  
Nu är semestern slut för i år och jag är tillbaka i vardagen igen. Har börjat viktväkta igen och ska ner ganska så många kilo. Bra motivator är bröllopsklänningen som jag ska prova ut så fort jag tappat 15 kg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0