Whats up

Har väl hänt en del den här veckan som varit. Kalle har varit sjuk igen men nu mår han mycket bättre och allt är tack vare Anki! Världens snällaste syster.
I fredags så firade vi av Bella på Malmen och vi var ett blandat gäng. Vi drog vidare till Kvarnen och där hittade jag och Jenny på två grabbar på vägen ut. Så vi drog vidare med dom till Patten. Väl där skickar jag ett sms och lägger ner telefonen i väskan. 5 minuter senare är den spårlöst borta. Visst att jag inte var nykter men telefonen har jag alltid koll på. Ficktjuvar alltså...
Nåväl, ingen idé att gråta över spilld mjölk. Jag drog istället hem ett nytt ragg och vi hade sex långt in på morgontimmarna. Det var dessutom riktigt bra sex, det händer inte alltför ofta. Som jag även upplyste Anders om, han har den perfekta kuken, alla kategorier.
Han var dessutom snäll, kanske i snällaste laget. Vi får väl se om vi ses igen, jag skulle lätt kunna ligga lite mer med honom. Tolkar hans kommentar: du var väldigt rolig att ha sex med som att han skulle kunna tänka sig en repris också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0