Tiden går!

I helgen var det dags för Mellofinalen och vi var ett stort gäng tjejer som möttes hemma hos Helenah för middag och vin. Trevligt var det. Rätt låt vann och vi drog in mot Söder och hamnade på Kellys för lite bira. Väl där mötte Walle och några av hans militärpolare upp oss. På promenaden från Kellys till båtfan så frågade Walle mig om jag träffade någon. Jag svarade att det gör jag inte. Då går han in i en lite längre utsvängning om att jag är ju en rolíg tjej och osv... Till slut frågar han iaf om jag skulle kunna tänka mig att äta middag med honom? Klart jag kunde det.
Det var inte så mycket mer snack om den saken sen, gänget splittrades inne på båten och vid 04:30 kastade jag in handduken due to huvudvärk.
På de sista 30 minuterna så lyckades Helenah och Walle komma överens om att de skulle ligga med varandra...
Chockerande...
MIn första tanke var när att nu tänker jag inte gå ut med Walle. Men när hans ursäkt väl kom två dagar senare så kunde jag ändå inte låta bli att spela oberörd. Men det är då skillnad på ursäkt och ursäkt. Den Albin skickade via sms var mer ett skämt. Typ, vadå, jag kommer inte ihåg nåt av vad jag sa. Medan Walles ursäkt var fylld av ånger och ärlighet. Inte några bortförklaringar alls faktisk. :)
Nåväl, nästa helg så ska jag och Walle ut och käka. Ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0