Vecka nummer två.

Veckorna rullar på, inne på min andra vecka på Remium och jag känner mig mer och mer hemma. Det verkar som om mina kollegor har tilltro till mig och jag får inloggning till alla olika system och databaser. Abasec är det system jag ska få lära mig härnäst.
Kommer kännas bra då jag slipper koppla 90% av samtalen då.

I söndags var det personalfest på Kungen, jag höll mig lugn och drog efter middagen. Många var redan ganska så bra på lyset och jag fick utstå en hel del kärlek från vissa anställda i baren.

Äntligen har det nya gymmet med gruppträning öppnat på Sveavägen så nu blev det lite nytändning gällande träningen :)

Med Niclas tuffar det på, vi ska försöka ses den här veckan. Bara han blir frisk nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0