Vändpunkt i livet.

Kan det vara så att jag kommit till en vändpunkt i livet.
Jag ska lämna tryggheten i hotellbranschen för att ge mig in i något som jag inte har en susning om. Samtidigt så kan jag inom en väldig snar framtid kommer jag vara tvungen att utmana mig själv på ett sätt som jag aldrig tidigare gjort. Fystesterna kan dessutom leda till att jag kan förverkliga min dröm om att bli polis. Sen så har vi det emotionella planet också, där är jag inte helt hundra än men det känns som om jag är på rätt väg. Jag har slutat fega ur hela tiden och tvingar iväg mig på möten och dejter med främmande karlar. Har insett att det inte var så hemskt som jag trodde. Vart min och Niclas relation är på väg är svårt att säga men jag vill och hoppas att det blir något seriöst av den. Är trött på singellivet och med Niclas tror jag att jag kan få det bästa av två världar. Jag vill inte på nåt sätt bli någon som sitter hemma och håller handen varje helg och därför tror jag att Niclas med sitt stora sociala umgänge är perfekt för mig. Man måste ha varsitt liv för att kunna få ett gemensamt att fungera.
Jag är övertygad om att 2013 är mitt år och att det som händer under det kommande året kommer spegla av sig i resten av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0