Tre dagar in

Hela tre dagar på nya jobbet har passerat och jag trivs bra. Mina kollegor på Backoffice är lättsamma och skojfriska! Vi äter lunch tillsammans i köket på kontoret och det är väldigt gemytligt :)
Mina arbetsuppgifter är ganska varierande, eller det känns så nu när man är ny iaf. Dom skiljer sig iaf från hotellbranschen om vi säger så.
Tydligen så märks det redan att jag börjat. Många som kommit fram för att berömma ordningen i förrådet. Sånt som kliar i fingrarna på mig tar jag gärna tag i direkt och det verkar uppskattas. Så när jag städar och plockar så smittar det, igår började alla på Backoffice rensa. Sånt gillar jag!
Imorgon är det dags för första lunchpresentationen som jag ska hålla i. Har beställt maten och jag ser fram emot att ta emot kunderna imorgon.
Imorgon hoppas jag på att kunna sätta igång att jobba med huvudväxeln också, läste manualen och smsade med Niclas i tre-fyra timmar idag. Bra variation! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0