Damn proud!

Bara en sån sak som att jag hittade hem till Niclas på första föröket tog jag som ett gott tecken. Var nervös i bilen och den 40 min långa resan var lång. Men när Niclas mötte mig i dörren till sitt fina radhus så släppte all nervositet.
Han kysste mig välkommen och det var lite som att komma hem efter en lång resa. Vi la oss på soffan och kollade på en film och det var bara för mysigt att få skeda på soffan med någon som tycker om en.
Niclas är snäll och väldigt omtänksam. Bara en sån sak som när jag inte kunde sova och han vaknar till och inser att jag vaken. Då ligger han och klappar på mig och killar mig på ryggen i en timme. Sen vid halv sex så tyckte jag att det fick vara färdigsovit för natten. Niclas protesterade inte och vi tog en lång dusch. När det var dags för frukost så frågar han vad jag vill ha att äta. Då kommer det fram att Niclas inte brukar äta frukost hemma utan har handlat hem frukost enbart för min skull. Sånt värmer i ett ensamt singelhjärta.
Igår så smsade vi oss genom dagen och jag tog mig mod till att fråga om han vill träffa mig idag. Men svaret jag fick var inte det jag ville höra. Han skulle jobba på dagen och ikväll så skulle han på middag hos sina föräldrar. Så då svarade jag att då får vi helt enkelt ses när han kommer hem från Thailand. Då vaknade han till liv! Så om det inte blir för sent hos hans föräldrar ikväll så sover jag där i natt. Annars så kommer Niclas hem till mig någon kväll innan jag börjar jobba.
Säger som Emmas köttbullen. " Han gör mig lycklig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0