Bortamatch.

Man skulle kunna säga att jag är nervös. Det skulle dock vara årets största underdrift. Tur att det endast gått tre dagar på det nya året så man kan slänga med liknande termer.
Jag ska träffa Niclas ikväll. Vi är gått från att ta en kaffe och promenad på Söder till film och rödvin hemma hos honom. Dessa innebär såklart att jag kommer spendera natten där. Det är lite där jag börjar bli livrädd. För det först? Vill jag ligga med honom? Förmodligen, annars hade jag väl inte rakat varenda kvadrat centimeter på min kropp. Skrubbat och återfuktat. Fick frågan om vad jag önskar mig till frukost, varpå jag svarade: Överraska mig! Så eftersom vi båda vet om att jag kommer spendera natten där är vi båda nervösa. Så vi slätade över det hela med att vi ska ju enbart ligga sked, kolla på film och pussas lite. Mer än så är det ju inte! Hoppas att det nervösa försvinner lika snabbt som sist. Om inte annan lär ju jag klunka rödvin som om det inte fanns någon morgondag.
Wich me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0