Kärleken då

Förra måndagen så frågade jag Nissepisse om han trodde att vårt häng skulle kunna leda till något mer och de trodde han men att man ska låta saker och ting ta sin tid. Det jag kan irritera mig på är att vi ses max en gång i veckan och för mig är inte det tillräckligt. Vi är ju visserligen långt ifrån exklusiva med varandra så på fredag tänkte jag ta lite värme och omtanke på annat håll eftersom jag ska hem till Albin. Nissepisse är en bra kille men jag tror inte riktigt att han har tid att uppskatta mig så som jag vill bli uppskattad. Jag vill ses och känna mig efterlängtad.
Det gör jag när vi ses och visst att han smsar hela tiden när vi inte ses men det är inte samma sak som att faktiskt bli berörd.
Nåväl imorgon så ska jag iaf sova hemma hos honom och det längtar jag efter. För kramgo är han sannerligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0