Jo men visst!

Tränade efter jobbet och sen fick jag sms av Nisse, han kände för att lätta på sitt hjärta om det jag tog upp med honom i onsdags. Han har nu äntligen förstått det jag sa, att han är för upptagen för att ha tid med mig.
Vi har bestämt att vi tar det som det kommer och fortsätter hänga när tillfälle bjuds... Vilket är väldigt sällan.
Men å andra sidan så hellre det än att hänga med Albin varje dag. Kom hit igår och han hade lagat mat. Bjöd på vin och sen såg vi en film. Mynnande ut i hångel och lite annat på soffan och sexet är bra. Men jag känner verkligen inget annat. Så hans fråga om vi kanske skulle börja dejta kom väldigt olämpligt och jag hade inte en aning om vad jag skulle svara. Väldigt sällan som jag är mållös.
Idag ska jag iaf få träffa min Bästis och det är välbehövligt både för henne och mig tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0