Helgen

Fredagen blev inte som planerat, Nissepisse vill flytta fram vår övernattning till söndag och jag stod då på jobbet där första Baginboxen hade öppnats. Där rök min nyktra helg! Nåväl, det var kul att få hänga och lära känna mina nya kollegor. Jävligt speciella människor på många sätt och vis. Vi hamnade till slut på Nosh & Chow, där mötte Carlsson upp oss en snabbis och sen drog vi vidare till Bistro Jarl. Jag var hemma vid 02, duschade och sov med fylleångesten som alltid gör mig sällskap.
Vaknade iaf utan baksmälla och hade en otroligt skön förmiddag på soffan. Fick spontanbesök att Fia, Claes och Lukas.
Kvällen spenderade jag på Kungen med Jenny och Helenah, vi såg melodifestivalen och bidragen var bättre den här veckan. Smsade med Niclas när vi var på Kungen och vi bestämde att jag skulle sova hemma hos honom. Så jag brummade till Åkersberga och sov faktiskt några timmar.
Jag gillar verkligen Niclas men jag är inte säker på att han är lika intresserad av mig. Gillar man någon så vill man väl försöka träffa den personen så mycket som möjligt? Sån är jag iaf. Vet inte om det beror på att han inte har tid due to mycket jobb eller om han inte är intresserad. När vi väl ses så är han iaf som ett plåster.
Men just nu känns det lite väl mycket som ett KK förhållande eftersom vi ses 1 gång i veckan och ligger med varandra. Vet inte hur jag ska ta upp det här utan att framstå som krävande...
På söndagen tog jag en tur till Ikea och sen hem för att storstäda. Då ser jag att Kalles öga är svullet och jag får panik. Börjar gråta helt hysteriskt och försöka få tag i Anki.
Hon lyckas lugna mig och idag så ser det inte lika svullet ut. Avvaktar lite till eftersom han verkar pigg i övrigt. Somnade innan 18 och vaknade 13 timmar senare och då var det måndag igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0