Gnällkärringar

Jag och min skrivbordsgranne Maj-Lis brukar ägna dagarna åt att hyckla grabbarna på Analysavdelningen. Vi har ett kök på kontoret som finns där för att man ska kunna värma sin matlåda och äta sin lunch. I kylen finns det även lite filmjölk och i skafferiet finns det flingor och knäckebröd. Detta är till för de som jobbar över och behöver lite energi. Snåljävlarna på Analys tror dock att de är hemma och äter det som finns där som frukost, lunch, middag och tre-fyra mellanmål däremellan. Detta innebär att det blir ett mycket handlade för mig och detta är inte okej. Så enligt samtal med Petra ska jag prata med vår VD som får ta ett samtal med de gnidna jävlarna.
Samma personer går nämligen på presentationsluncherna enbart för matens skull. Dom är väldigt dyra i drift för företaget med andra ord.
Det får ett stopp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0