Karaktär

I söndags så kom Nissepisse hem från Sälen och ville ses, jag var inte sen på att nappa trots att jag sagt till honom att jag inte bara vill vara nån kk. Nåväl, när det erbjuds närhet på en söndag får man bara inte tacka nej.
Nisse var rätt så sliten och det fanns bara ett sätt att hålla honom vaken på. Så det blev ligga av! Han är verkligen hur mysig som helst att kramas med och därför har jag överseende med att sexet inte är det bästa jag haft. Dessutom så har han ett dåligt självförtroende just när det gäller den biten så att komma med tips på hur han istället skulle kunna göra känns bara elakt. Nåväl, det kommer säkert dröja 6 veckor innan vi ses igen och då har jag väl återigen glömt hans bristande sexuella kunskaper..
Jag var iaf mitt snyggaste jag när jag var där. Gillar honom verkligen. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0