Istället för att stoppa huvudet i sanden.

Har för första gången i mitt liv gjort som jag själv lär ut. Tagit tjuren vid hornen och bitit i det sura äpplet.
Vi var och firade Jennys födelsedag med Bowling och middag. De var jag, Jenny, Walle, Lundin och Damberg. Vi hade verkligen hur kul som helst och jag är verkligen minst lika kul fast jag är nykter. Vi drog vidare till Kungen och när jag skulle gå så ville Walle följa mig ut. Väl ute på gatan så berättade han att han verkligen tycker om mig och att jag gör honom nervös. Han beter sig tydligen konstigt i min närhet.
Jag stoppar honom och säger det man själv absolut minst vill höra: jag tycker verkligen bra om dig, du är en härlig kille och jag kan se dig som en bra killkompis. Men jag kommer aldrig att få känslor för dig.
Känner mig lite elak men det är väl ändå bättre att säga det rakt ut istället för att han ska ha falska förhoppningar?
Men Lundin var en rolig typ, daskade till mig på stjärten så det stod härliga till under bowlingen. Av misstag dock, men kul var det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0