Söndagen

Lukas vaknade tidigt men det hade jag räknat med, vi gick upp och åt frukost framför tv. Var ute och gungade en lång stund och sen åt vi pizza. Medan Lukas sov middag så gjorde jag mig klar till kalaset. Vi var utomhus och åt tårtor och lekte med barnen. Mysigt att umgås med mina närmsta och bara vara. Det blir väldigt familjärt och man känner sig väldigt älskad när alla samlats för ens skull.
Är dock irriterad på att vissa inte kan uppföra sig som de vänner som de påstår sig vara. Att vara bakfull och inte kunna kika förbi när man bor 3 minuter bort är under all kritik.
När släkten åkt var det bara vi tjejer kvar och vi låg och snackade tjejsnack en stund. Urmysigt! Jag körde hem alla tjejer och åkte sedan han för att mysa ner mig i soffan iklädd min nya one piece. Väl hemma så däckar söndagsångest mig och jag satt hemma och grinade utan anledning. Kände mig väldigt ensam efter en hel vecka fylld med umgänget. Var längesen jag hade så överjävlig söndagsångest. Tur att det är måndag idag och många dagar kvar till nästa söndag...


Kommentarer
Postat av: syster fia

Du behöver aldrig lämna dig ensam. Vi finns här och blir söndagarna jobbiga kom till oss.

2012-09-18 @ 22:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0