Onsdagen

Sov för länge, alldeles för länge skulle man kunna säga. Vaknade efter 12 och städade köket innan jag började göra mig i ordning för Makeup stores höstvisning. Visningen var typ det sämsta jag sett och goodiebagen var ett skämt. Vi tog ett glas vin på Malmen där jag träffade på Berra som sa att hon och Daniel skulle komma på födelsedagsfikat. Kul att hon säger det nån dag innan och att hon är gluten allergisk och att jag beställt tårtor. När jag väl köpt nåt glutenfritt så dyker hon inte upp. Så jävla dåligt om ni frågar mig.
Jag tog en tidig kväll och åkte hemåt, Sofia och Johannes mötte mig i centrum och vi hyrde en film. Jag sov 30 minuter den natten, inte lätt när man är känslig för ljud och man har två syskonbarn som låter som två timmer bilar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0