Lyckad omställning

Igår efter jobbet körde jag rally hem för att hinna till min tvättid. Körde ett riktigt ryck på morgonen och städade hela lägenheten också. Nu kan jag förhoppningsvis bara njuta av att vara hemma resten av veckan.
Somnade vid 11-tiden och tänkte bara sova fram till 15 men disciplinen när man inte inte har något planerat är sådär... Så när alarmet ringde så somnade jag bara om och vaknade igen runt 20-tiden. Gick och tränade och tänkte att det kommer bli svårt att somna för natten. Men vid 01 sussade jag igen och att stiga upp vid 05 är perfekt. Nu ska jag dra till gymmet igen. Ska dra till Farsta och kolla in Missonikollektionen innan jag åker till mamma för att hjälpa henne med att packa och passa Ella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0