Imorgon är ingen vanlig dag!

Är väl sällan någon som missat att jag fyller år imorgon? Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med på min födelsedag, Ikea och Citygrossen kanske. Märks att man är gammal nu, ingen tårta på sängen och ens födelsedag är egentligen som en helt vanlig dag.
Är hemma från jobbet i natt, har varit krasslig hela min jobbvecka och nu orkar jag inte bita ihop längre. Hade med all säkerhet kunnat jobba i natt med men varför ska jag vara på jobbet när jag är sjuk? Ingen annan (förutom Emma då) sliter ihjäl sig fast man är krasslig.
Jag har sällskap av Nip/Tuck och en väldans massa avsnitt. Hur kommer det sig att jag inte sett den här serien tidigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0