Eehhh?

Fick finbesök? Eller iaf fick jag besök i natt, av Adam och Albin. Bägge var ganska så runda under fötterna och hade vilt skiljda samtalsämnen som de ville ta upp.
Adam ville bara prata om hur mycket han älskar Carlsson och om vilken fin tjej hon är. Att han sa gifta sig med hennes osv. Undra om Carlsson är lika sugen. Adam hade dessutom fått intrycket av att Carlsson inte riktigt ville skiljas åt i tisdags och att han inte tror att hon är kär i Daniel. Han är rolig den där Adam...
Albin började med att ta mig på röven, frågade om vem min pojkvän var eftersom jag inte hör av mig. Förklarade så snällt jag kunde att jag är singel men inte har något direkt intresse av att ligga med honom mera. Då insisterade han på att vi skulle kyssas, räddade mig ur den situationen genom att säga att det vore direkt olämpligt att hångla med främmande karlar på arbetstid. Sen började han tjata om att han ska bjuda mig på middag, som tack för att han fick middag hemma hos mig. Jag försökte avstyra även detta men det visade sig vara betydligt svårare. Sa att han får återkomma med en skriftlig inbjudan. Han replikerade med att han skickar ett sms... Tänk att det kan svänga så snabbt i attraktionen till en människa. Förra sommaren så tyckte jag verkligen att han var riktigt snygg, nu finner jag honom motbjudande. Inget ont sagt om Albin men han är inget för mig. Hoppas på att resten av natten blir besöksfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0