Damn!

Dra mig baklänges vad jag sov gott idag, somnade innan 08 och vaknade inte en enda gång innan kl 15:45. Det händer typ aldrig. Brukar vakna minst varannan timme för att kissa eller så blir jag väckt av att posten kommer. Ni, fattar. Jag somnade om och sen vaknade jag av att Emma smsade. Tog bilen in till jobbet där jag mötte Emma och vi gick till Donken för en delikat middag. Satte oss på jobbet och drack lite kaffe. Sen fick jag kärlek, massor av kärlek! Emma är verkligen den bästa av alla människor i just kategorin att få en att känna sig omtyckt. Hon klappar på en, killar en i håret och masserar. En väldans tur att hon jobbar extra hos oss nu när hon börjat studera. För hur skulle jag överleva utan den enda mänskliga kontakten som erbjuds? Jag ska bara hitta Emma i mansform så kommer jag leva lycklig resten av mitt liv!

Min bästis var inte riktigt på sitt bästa Världens Bästa Carlsson humör idag. Men även solen har fläckar och jag förstår precis varför hon var så upprörd. DU är ändå bäst alla dagar i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0