Back to basic

Jahaja,
då var semestern slut för i år. Sommaren har väl inte direkt varit nåt att hurra för vädermässigt sett. Men jag har iaf gjort en hel del kul saker under sommaren. Hudiksvall, Peace&Love och Grekland var mina höjdpunkter. Inte nödvändigtvis i just den ordningen.
Hur var Grekland då? Helt underbart för citera Askungen. Det var gott om sol och värme. Helt otroligt god mat på hotellet och tavernorna för lunch nere vid stranden var också bättre än väntat. Sällskapet gick inte av för hackor heller. Att få umgås nonstop med sin bästis är ett privilegium och när man väl är på väg att tröttna på den andra så slutar det enbart med asgarv. Humorn har som alltid varit på en hög nivå (läs låg) och vi har skrattat mycket åt myror den här semestern. Som en kväll när vi ligger och läser innan det är dags att sova och Carlsson gör värsta ninjarörelsen och dödar en myra som tagit sig upp från golvet och in i hennes öra. Samtidigt konstaterar hon följande: Vilken krigare! Ni förstår säkert inte det roliga men vi brast båda ut i skratt.
Annars så kärade jag väl typ ner mig i bartendern som presenterade sig som Steve. Jag har då inte hört det namnet under mina kvällar på Sirocco men å andra sidan så kommer jag ihåg väldigt selektiva saker och händelser från utgångarna i Almirida. Man kanske skulle ha legat med honom iaf? Jag har fått för mig att han har en liten snopp, mest för att han var så ödmjuk och inte så framfusig. Dessutom så är jag övertygad om att det är nåt som förföljer mig det här med små snoppar. Herr Sandman uttryckte sig idag om att jag förväntar mig värsta negerdasen och inte nöjer mig med vanliga Svenssonkukar? Jag skulle inte dra det så långt, men ska jag engagera mig med att faktiskt ligga med någon så är det väl inte så mycket begärt att slippa behöva ställa sig frågan, är det här allt?
Nu vet jag faktiskt inte om greken har liten, hur kan man fråga det på ett bra sätt? Carlsson skenade genast iväg när hon fick läsa smset och började planera att Steve kunde hänga med hennes svåger och jobba inom bygg här i Sverige. Jag vill helst veta om vissa viktiga saker innan jag adopterar hem en grek. Size matters, framförallt när man alltid har oturen att hitta utrustning som tillhör sjuåringar.
Nog pratat om snoppar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0