Söndagar.

Söndagarna när man jobbar är lugna och sköna. Jag jobbar nästa alltid osminkad och lufsar runt lite som om jag vore hemma.
Blev därför väldigt obekväm när John ringde mig strax efter 03 och sa att han och Fredde skulle kika förbi. Jag sa att jag inte ville ha besök eftersom jag är osminkad och känner mig osocial. redan då nämner han att dom vill köpa ett rum. Säger då över telefon att vi inte säljer några rum nattetid, oavsett vem som frågar.
Killarna kommer iaf till hotellet och vi slår oss ner i sofforna precis innanför entrén. Dom sitter då i 30 minuter och undrar varför. Jag orkar till slut inte ens lyssna på dom, och börjar pilla odiskret på min Iphone. Då blir John irriterad eftersom jag inte bryr mig och reser sig abrupt och stormar ut. Han verkade inte särskilt onykter men väldigt forcerad så jag satsar mina pengar på att han har dragit kola. En sak är säker. Jag tänker inte träffa honom på onsdag. Skulle aldrig riskera mitt kanske blivande yrke genom att umgås med en sån människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0