Men vad händer liksom?

Blir så äcklad. Vad är det för fel på män som köper sex? Det som skrämmer mig absolut mest i de här lägena är att sexköparna är hyfsat snygga män som definitivt skulle kunna hitta någon att ligga med utan att betala för det.
I natt hade vi en situation men en man i 35-40 års åldern som kommer in med en blond kvinna i 30-års åldern. Då åker upp till hans rum och drygt 30 minuter senare kommer kvinnan ner och är då helt borta. Både jag och Ola i baren reagerar kraftigt på vilken skillnad det är i kvinnans beteende jämfört med 30 minuter sen. Min första tanke är att hon är hög. Ola tänker i samma banor som mig. Jag tycker inte att kvinnan ser ut som någon som normalt sett skulle ta droger om man nu kan säga att man kan se sånt. Kvinnan är helt lost och hittar inte till utgång, samma utgång som hon 30 minuter tidigare kom in igenom. Innan de hade åkt upp till rummet så hade mannen beställt ett glas vin till kvinnan. Min tanke är då att hon blivit drogad. Strax efter att kvinnan lämnat kommer mannen ner igen och går ut på stan.
En annan man som tillhör samma sällskap som mannen som precis gick ut igen kommer då genom dörren med en mörkhyad kvinna som jag sett här förut. Även då misstänkte jag att saker inte stod rätt till. Hann dock inte stoppa dom innan de gick in i hissen. Den mörkhyad kvinnan kommer ner och slinker ut ca 40 minuter senare. För ca 30 minuter sedan kommer den första mannen tillbaka tillsammans med den mörkhyade kvinnan. Denna gång så hann jag sätta stopp. Mannen såg oförstående ut och jag förklarade enbart att han inte har bokat för två personer. Lite ifrågasättande så åker han iaf upp och lägger sig. Den mörkhyade kvinnan går ut på stan igen för att leta upp en ny kund antar jag?
Ringde till polisen för att se om det var något de kunde göra? Det bästa hade varit om jag släppt upp dom på rummet och sen ringt polisen. Men problemet är att de sällan hinner fram till plats för att kunna ta mannen på bar gärning. Det är som bekant olagligt att köpa sex men inte olagligt att sälja sex. Jag vet iaf hur kvinnan ser ut och hon kommer inte kunna följa med sina kunder upp på våra hotellrum under mina jobbveckor. Men jag känner mig inte tillfreds med det här. Vill gärna att dessa män ska åka dit, detta var med all säkerhet inte första gången eller sista gången heller som de köpte sex. Min tid för att sätta dit dom kommer. Vänta ni bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0