Lördags

Vi hade en förjävla trevlig kväll hemma hos mig i lördags. Från början var det jag, Carlsson och Jenny men vi fick förstärkning av Sandman och fyra kockuslingskompisar till honom. Blev lite bartömning och alla blev tillräckligt runda under fötterna. Vi drog iaf till Patten men en del blev nekade i dörren. Alla vi tjejer kom naturligtvis in. Jag var iaf skitfull och spenderade mina två timmar på båten med att leta efter mina vänner. När jag inte letade hängde jag med nån brud som hette Angelika som jag träffade på damernas. Vi kissade tillsammans och blev sen bästisar för kvällen. Hon bjöd på shots och berättade att hon var aspirant. Sjukt otippat!
Pratade med Polis Oskar hela vägen hem och jag kan bara konstatera att även om han kanske inte är det jag vanligtvis går igång på utseendemässigt så får han mig att skratta och han luckas även genera mig. Det är få förunnat!
Dagen därpå började jag dagen med att kalva lite i toalettstolen, sov lite till och mötte sedan upp Jenny och Håkan. Jag och Jenny (eller Pökan som hennes nya smeknamn är ) såg Bond på bio och käkade sedan middag på en dålig restaurang i Gamla Stan. Var sjukt sliten men lyckades ändå ta mig samman när jag kom hem och städade upp efter Sandmans sniglande med drinkarna.
Som gott i 12 timmar och var som en ny människa på måndagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0