Hur gick det sen då?

Trodde att jag skulle ha problem med att sova idag pga nervositet inför dejten med John. Sov mycket bra iaf och kände mig inte alls särskilt nervös när han väl plingade på dörren.
Han kom in och kikade runt lite i min lägenhet, klappade lite på katten och berömde mig och min lägenhet. Hans exakta uttryck var: Här känner man sig trygg. Tycker jag var fint sagt.
Vi åkte iaf hem till John som bor i Skarpnäck, John hade bilen med sig som han behövde lämna av hemma. Var rätt så glad över att slippa att äta tillsammans med honom. Tycker alltid att sånt är lite olustigt i början. Han bor i en fin 3:a högst upp och allt var väldigt städat och prydligt. John bjöd på kaffe, vi pratade en del om allt möjligt. Av någon märklig anledning så kommer vi hela tiden in på väldigt djupa ämnen. Familjerätten och HIV för att nämna några. Vi kysstes lite i soffan, efter att han frågat om han fick kyssa mig?
Det var en mycket bra första kyss, mjuk och mysigt. Väldigt inbjudande till mer skulle jag vilja säga. Nu har det ju återigen gått 4 månader utan att jag har legat och idag kom iaf sexlusten tillbaka. Den typ bitchslapade mig i ansiktet.
Det var nog bra att jag var tvungen att dra mig mot jobbet för jag tror jag hade haft svårt att tygla mig tillräckligt för att inte ligga med honom.
Jag ska inte sticka under stolen med att jag attraheras av honom för det gör jag verkligen men, det finns alltid ett MEN... Han påstår att han är långledig? Jag påstår att man är arbetslös då? Han går runt med kontanter och sånt gör mig alltid skeptisk. Vad försörjer han sig med? Säljer han droger? Jag är säkert bara sjukt paranoid men jag hatar att inte veta. Det visade sig idag att John är lite äldre än vad jag trodde. Han fyller nämligen 35 om två veckor. Ålder gör mig inte så mycket. Bättre äldre än yngre iaf.
John tog sällskap med mig mot stan för han skulle möta en vän på söder. Insåg då att jag sitter och pussas offentligt. Nåväl, sånt om händer antar jag?
Vad händer nu då?
Jo, på Onsdag kommer John hem till mig, jag ska laga mat och John tar med sig vin. Han ska nog sova över då... IIIHHHH!!! Vi har iaf kommit överens om att vi inte ska ligga utan bara mysa lite. Kramas, klämma lite och kyssas. Fan, jag längtar tills på onsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0