Helgen.

Helgen har gått fort, eller hela veckan har bara sprungit förbi. Gott om saker att göra på jobbet. Tror aldrig jag har jobbat så mycket under en veckan som jag fått göra under den här veckan. Här på Kung Carl alltså. Även om jag gnäller lite för att det är mycket så tycker jag att det är skönt ändå, för timmarna bara springer förbi. Har hunnit med f träningspass i veckan och idag avslutade jag med att springa på löpbandet. Vi är inte direkt värsta bästa polarna jag och löpbandet. Man skulle kunna säga att vi glidigt ifrån varandra. Idag tvingade iaf jag mig själv till att springa 5 km under 30 minuter. Landade på 29:30 men det var iaf under. Har av ren bekvämlighet haft en km tid runt 7min just för att det inte är kul att springa nu. Men jag måste försöka ha i åtanke att det faktiskt är kort och snabbt jag ska springa på fystesterna och inte ett maraton i makligt tempo.
Igår var det kalas för lilla Lukas och det var hur mysigt som helst att få träffa stora delar av släkten. Det är så sällan vi får an chans att umgås allihopa. Lukas verkade helnöjd med alla sina presenter och verkade trivas i rampljuset. Annars så har helgen inte bestått av någon action...
Det enda jag kan nämna är att John är kort i sms. Har han visserligen varit hela tiden men jag börjar liksom tröttna lite. Har han inget att säga så behöver han faktiskt inte skicka ett sms med bara ett Hej. Skit i att sms alls då. Vi får se om han ligger på inför onsdagen annars kanske jag avbokar dejten. Jag lägger hellre tid och energi på någon som visar ett intresse fullt ut.
Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0