Dubbeldejt

Igår bjussade Jenny mig på middag på Nya Gatan. Maten var riktigt bra och servicen var tiptopp! Med fyra glas vin innanför västen så gick vi till Malmen där vi mötte upp John och Fredrik. Vi satt och drev och skojade i två timmar när grabbarna plötsligt reser sig och måste skynda hemåt. Klart att de inte skulle hem. Vi må vara blonda, jag och Jenny men vi är inte dumma. Förstår inte varför de inte kände att de kunde säga som det var, att de hellre gjorde något annat eller träffade några andra? Vi hade enbart suttit och snackat i två timmar så oddsen att vi skulle känna oss dumpade anser jag vara väldigt liten. Jag personligen tror att grabbarna insåg att det inte skulle bli någon ligga och ville därför köra på säkrare kort?
Whatever, nu ska jag möta Emma för lunch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0