Dejt!

Usch vad jag inte gillar det ordet. Låter lite väl töntigt för min smak. Nu är det iaf en vecka sen min och Jennys dubbeldejt med John och Fredde, Ikväll kommer John hem till mig och vi ska äta thaimat tillsammans. Har en del förhoppningar inför kvällen. Han har visat väldigt tydligt att han är intresserad och han känns som en driven man så vi får se om han lyckas charma mig. Blir inge ligga men lite hångel ska jag nog överleva! John ringde mig nyss när han var på väg hem från stan. Vet att jag attraheras av honom och kan inte låta bli att tycka att han är manlig. Nåt är det...

Apropå samtal så ringde även Oskar mig. Polisen som jag mailat med på facebook. Första gången han ringde mig, pratade i 45 minuter och det samtalet flöt på bra. Inga pinsamma tysta stunder. Väntar dock på att han ska fråga om vi ska ses, jag är för tjejig för att ta ett sånt initiativ. Vet faktiskt inte vad han väntar på?

Någon annan som inte spiller någon tid är Jonas, han smsar eller mailar dagligen och pratar om att han ska ta mig med storm. Undra hur han hade tänkt göra det när han befinner sig uppe i Luleå och jag här nere i Stockholm. Han säger att han kommer ner till storstan i slutet på Oktober. Jag känner spontant att mycket kan hända på dom två veckorna... Ligger man inte i så kan chanserna gå förlorade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0