Nakna sanningen

Fyfan vilken natt jag haft... Huvudvärken från helvetet har inte direkt gjort det mycket lättare. Fullt hus och enbart när man har fullt hus så dyker det upp två herrar som ska bo hos oss och konferera. Kruxet är enbart att deras bokning är för 14/12 och inte 14/11. Dom fick bo på en kursgård utanför Sollentuna. Som tur var hade han en bekräftelse som också säger 14/12. Sen så var det ett planerat driftsstopp för Opera mellan 02-04. Nämnde jag att Stockholm vatten stängde av vattnet före midnatt och att alla som såg matchen trillade in precis då. Så då måste ju alla ringa ner till receptionen och fråga vad jag ska göra åt saken? Jag tänkte inte göra ett skit hade jag god lust att svara. Älskar att gäster undrar vems ansvar det är? Jag tror att du klarar dig utan vatten när du ska sova?
Jag orkade inte sminka mig och Sharmista i frukosten frågade om jag var sjuk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0