Men lägg av nu va!

I tisdags så körde jag ett benpass på gymmet. Inte hårdare än vanligt utan precis som jag kört de sista 6 veckorna. Men att träna med enbart måltidsersättning i kroppen är tydligen jävligt slitit på kroppen. Vill även tillägga att jag drog en proteinshake efter träningen just för att fylla på kroppen. Jag har fortfarande sån träningsvärk att jag inte ens kan lägga händerna på benen. Att gå gör ont och det är väldigt svårt att kunna motivera sig att gå till gymmet med den här smärtan. Jag ska iaf försöka idag, sen blir det enbart kondition i veckan som kommer.
Jag får istället glädja mig åt att vågen visar på -1,7 och en dagsvikt på 73,3kg. En vecka utan några sötsaker är jävligt bra jobbat för att vara jag! :)
Jag får anse mig nöjd med formen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0