Lördagen

Var rätt så trött pga sömnbristen natten till lördagen så jag bestämde mig för att hänga med familjen till Andys lekland för att låta barnen få springa av sig istället för att käka middag med Jenny och Håkan.
Städade hela lägenheten när jag kom hem och fick då ett sms av Jenny som berättade att hon och Håkan skulle kika förbi. Nej, var min första tanke. Ville egentligen inte ha besök. Det blev väl kanske inte bättre av att Jenny var redigt dragen och lite smått aggressiv mot både mig och Håkan. Hennes dåliga självkänsla kan nog komma att kosta henne vår vänskap. Bara för att jag inte tycker lika som henne så hatar jag henne. Eller som hon själv uttryckte det: du älskar bara Emma! Försökte förklara att jag har olika sorters relationer med alla mina vänner... Gick inte fram. Och stackars Håkan sen då som verkligen inte varit annat än snäll mot Jenny, han fick sova i bilen. Hur han vill fortsätta träffa Jenny är ett mirakel. Hade någon betett sig så mot mig hade jag aldrig gett personen en andra chans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0