Fredagens fylla

Mötte upp Carlsson och hennes numera Fd chef på GC för middag. Blev väldigt besviken över maten men servisen var väldigt bra.
Efter middagen gick jag och Carlsson ner till KC för lite mera vin. Väl där fick vi förstärkning av Sofia och Emma. Vet inte hur vi kunde bli så fulla men det blev vi iaf. Vi bestämde oss för att gå vidare och på väg mot Soap så bestämde vi oss för att prova Dubliners istället. På vägen mot Hötorget lämnar jag ut mitt nummer till en 25 år gammal Egyptier/Brasilianare som försörjer sig som fotbollsspelare. Gud vet varför? Jag skulle återigen på fylla.
På Dubliners är vi iaf väldigt populära och Emma roar alla som passerat 40. Jag barhänger och dricker massor med vatten när en hyfsat vältränad och snygg kille helt plötsligt står väldigt nära mig. Det tar väl honom ca 10 minuter innan han säger att han älskar mig. Så vi tittat varandra djupt i ögonen och jag står återigen och hånglar offentligt. Franco och hans polare Robban fick följa med mig och Emma på efterfest och där fick jag iaf se lite mer av Robban än vad jag önskade. Det blev iaf ligga för både min och Emmas del och det var en väldigt rolig kväll. Inte sista gången vi var på Dubliners! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0