Vad har hänt med klarspråk?

Hela två erbjudanden om sängplats under natten. Vill sova med dig eller vill kramas med dig. Bara mysa! Herregud, är det inte nån jävel som vill ligga med mig?
Tänker tillbaka på när jag och Lina var betydligt yngre och ute i Falun. Jag har tråkigt på krogen och gick fram till första kille jag tyckte såg okej ut. Frågade honom om vi skulle gå och det skulle vi. I taxin hem till honom presenterade vi oss för varandra och sen hade vi en kul natt. Promenaden genom hela Falun dagen därpå var kanske inte lika kul...
Hur som så saknar jag att vara lite slampig och lössläppt. Vill vara lite vild och galen igen. Inte så förståndig och mogen. Så nästa kille som frågar om vi ska ligga kommer ta mig fan få ett JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0