Krupit ner

Ligger nu i sängen men är inte det minsta trött. Har tvättid ikväll så jag kan inte sova bort hela dagen. Därför hade det varit bra om jag hade fått sova nu.
Istället är det massor av tankar som snurrar i huvudet. Som dejten som jag lovat att gå på i veckan. Vad har jag hett mig in på? Blir det inte ligga på den så kommer jag aldrig någonsin mer få ligga. Vad vi har planerat att göra när vi ses? Skeda. Jag ska få vara lilla skeden. Och som alla vet så är det väldigt sällan som skedning bara slutar vid skedning. Lite gnidande och tryckande mot varandras kroppar och så vips är man naken och sysslar med betydligt mer ansträngande saker än skedning. Men jag behöver ligga så varför kämpa emot?
Det är en del andra saker ( läs, en annan kille) som också stör sömnen. Tänk att det ska vara så svårt att hålla löften till sig själv. Jag skulle ju inte ha någon mer kontakt med honom. Framförallt borde jag verkligen inte ha det nu efter den lilla överraskningen som väntade mig när jag kom hem från Miami. Men jag är en svag människa. Vissa saker växer man visst aldrig från.
Gör ett nytt försök till att sova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0