Blir faktiskt lite irriterad.

Jag vet att jag inte är den mest ödmjuka människan som existerar. Jag vet att jag har sagt elaka saker om helt främmande människor som jag sett på stan men jag ska sluta nu. Efter att ha spenderat hela jävla natten, eller okej halva iaf med att förklara för en man/pojke/kille som fyller 26 om en vecka att det inte är okej att säga att någon är ful. Var visst väldigt viktigt för honom att berätta att han bara har en vecka kvar innan han blir "gammal". Han säger att Malmen är trashigt för att fula kvinnor i 35-års åldern som tafsar på honom. Jag sa att det inte existerade några fula människor utan att allt ligger i hur inskränkt man som människa själv är. Alla människor har nåt vackert i sig och har man lite hjärta i kombination med hjärna så förstår man att vissa saker är bättre att hålla käften om.
Avslutade samtalet med att fråga honom vad han kommer ha kvar när hans utseende inte längre kan ge honom guld och gröna skogar? Inget. Precis INGET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0