Bäst att jag skyndar mig!

Carlsson blir så arg om jag inte har bloggat nåt, bäst att jag skyndar mig så hon har nåt att läsa när hon äter frukost...
Har varit väldigt duktig den här veckan vad gäller mat och träning. Hoppas på att veckans också avlutas med flaggan i topp. Igår provade jag att promenera till jobbet och det var tidskrävande vill jag lova. Tog nästan två timmar att gå till Stureplan. Var dessutom jävligt kallt igår men jag fick en rejäl skopa med frisk luft.
Idag så tänkte jag ta det lugnt, det hade jag visserligen tänkt alla morgonar innan jag gått och lagt mig. Men likförbannat så har jag vaknat runt 17 och haft kryp i kroppen. Det är det fina vädret som sätter käppar i hjulet för min skönhetssömn. Vill inte sova bort dagarna men måste ju det för att orka jobba. Varit ovanligt trött hela den här veckan och Carlsson tror att det är en vårdepp och jag börjar nästa hålla med henne. Nätter kryper fram och jag har svårt att motivera mig till att göra mer än vad som behövs. Men även jag får väl ha sämre dagar?
För övrigt så längtar jag efter en riktig tjejkväll, som börjar med middag och avslutas med en sjuhelvetes baksmälla. Undra om nån annan är på? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0