Återigen en söndag.

Tre timmar innan jag får stämpla ut och bege mig till öder för att städa i Emmas lägenhet. Längtar som en galning, vet att hon har stökat till ordentligt och då är det så roligt att städa! Jag är en sån där konstig människa som njuter av att få städa när det verkligen märks att man gör skillnad. När jag är klar med städandet och Emma valt att stiga upp så ska vi ta en promenad hem till mig och så ska jag laga mat. Ädelostkyckling står på lunchmenyn. Vi får se om vi har turen att få sällskap av Carlsson också. Vore trevligt. :) Snart är det dags att sätta på lite kaffe så man kan får i sig lite koffein inför kraftansträningen som väntar på Söder.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0