Adrenalin.

Vi har en ny favorithobby på jobbet. Att skrämma varandra. Vi skräms hejvilt hela tiden. Enda gången jag tror att jag är säker är när jag är helt själv. Men nu är även den känslan av trygghet helt bortblåst.
Emma och Li säger hejdå och lämnar Kungen och jag sätter igång med att slutföra mina arbetsuppgifter. Allt är frid och fröjd och jag ska avboka en bokning som ligger i fronten. Från ingenstans så hoppar Emma och Li upp och jag har ALDRIG i hela mitt liv varit så rädd. Innan huvudet kopplade att det bara var Emma så hade tankar om att bli styckmördad och våldtagen redan etsat sig fast på min näthinna. Min puls överskred max och jag har fortfarande hjärtklappning.
Har kikat på min egna rekation på övervakningskameran och är glad att den inte också har ljudupptagning. Det hade varit för pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0