2h.

Bara två timmar kvar av nattveckan. Alltid samma befriande känsla när man vet att man ska få vara ledig igen. Dessutom så är nästa nattvecka en kort sådan. Jag har tagit ledigt för lördagen och söndagen så jag ska kunna gå på Skrattstock och sen på Carlssons Gudsons dop på söndagen. Nu på morgonen ska jag iaf möta Emma vid Medis för att sen äta frukost på Frapino i Hornstull. Jag ska dricka en frappé och äta någon av deras fantastiska smörgåsar. Jobbar inte förmiddag på tisdag så jag behöver inte ställa om dygnet om jag inte vill. Även det känn väldigt befriande! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat det är min brorson, inte gudson ;)

2012-05-21 @ 09:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0