Nattveckan lider mot sitt slut.

Blev bara tre nätter den här veckan. Känns extremt konstigt att bara jobba tre. Lite skönt såklart men veckan som kommer lär inte bli smärtfri gällande arbete. Idag på morgonen så blir det brandutbildning, på tisdag vaknas det ett FM pass, fredag och lördag jobbar jag mellanpass och på söndag jobbar jag EM. Sen är det ju dags för en ny nattvecka. Men det känns ändå helt okej att slita lite för sen väntar tre veckor av avkoppling och semester. Vilket inte är fy skam! Dock kommer det svida när jag får lönen den här månaden. Inte så kul att man var sjukt förmodligen. Men vad ska man göra? det är tur att jag lagt undan pengar för resan samt att pappa lovat mig en slant till resan. Han är bra han min far! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0