Jippi!

Fick beskedet idag att jag inte får spara så många semesterdagar som jag har. Jag får ju 25 nya nu och med de sparade dagarna så skulle jag kunna ta ut 12 veckors semester. När ska jag hinna det och vad ska jag göra på min lediga tid? Så istället så får jag ut det i kontanter på den här månadens lön. Härligt bidrag till semesterkassan måste jag säga! Om vi räknar bort 50% skatt så får jag iaf 5000:- extra att lägga på nöje och annat jag kan tänkas vilja unna mig eller andra. Min plan är att köpa Converse till syskonbarnen i Stockholm. Deras föräldrar ville också ha men de är inte lika söta som sina barn så då får de fjäska in sig ordentligt! Med smicker kommer man långt *hint hint* ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0