Inte så farligt.

Har haft en del ångest över matvalen jag gjorde under helgen men idag när jag ställde mig på vågen så hade jag bara gått upp ett hekto. Tur var väl det! Jag har visserligen tränat hårdare än någonsin den här veckan som varit. Totalt har jag tjänat in 47 aktivitetspoäng som jag varit duktig på att äta upp direkt... Totalt har jag spenderat 315 minuter på löpbandet. Man skulle kunna tro att det är min bästa vän... Idag hoppade jag dock träningen och städade lite hemma istället. Har tagit med mig träningskläderna så det blir ett pass på morgonen efter jobbet istället. Till det senaste avsnittet av Får vi följa med? Som enligt Carlsson är det bästa avsnittet hittills!! Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0