Im in Miami bitch!

Är framme efter en lång resa som ändå gick fort. Sov i tre timmar från Paris och de andra timmarna åt jag. Fan vad mat det kastas ut hela tiden på långflygningar.
Väl framme så hämtade Lina mig och vi åkte och handlade lite mat, tog en snabb promenad till stranden och svepte två Corona Light. Nu ligger jag i sängen och ser fram emot min dag på stranden. Ska nog kicka igång dagen med ett pass på gymmet. Jag lyckades för övrigt inte ta mig igenom taxfreen utan att shoppa varken i Sthlm eller Paris. Blev ett nytt juicytube, en ny parfym, solskyddsfaktor och en hel låda med macaroons. Tog en av varje smak, den första smakade schampoo så låt oss hoppas att de andra är godare!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1132617/images/2012/pic_195883587.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0