Dagen som varit

Sov som en kratta i natt, oklart varför men det kan vara lite resfeber som spökar. Jag tog iaf en lugn morgon och begav mig mot Sollentuna för att träffa Carlsson. Vi drack en kaffe, åt sushi, fick förstärkning av Jonas och drack en till kaffe. Var massor med snack om att jag är gammal och att det är dags för mig att skaffa barn, jo tack jag vet...
Jag tog sen bussen till Frösunda och stannande på middag och kaffe hos Fia och Claes. Nu kommer det dröja fem veckor innan jag kan träffa min Gudson igen. Han börjar dessutom dagis imorgon så han blir stora killen! Nu ska jag svänga förbi jobbet för att hämta datorn och sen hem för att ta en Alvedon och kika på BB. Var tal om utgång idag men det lockade inte särskilt med tanke på min huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0