Ätardag.

Igår gick det överstyr med matintaget. Våfflor med marängsvich, korvar, vårrullar och bookmakertoast som sköljdes ner med två glas rött. Nåväl, sällan jag jobbar samtidigt som brunchen serveras och det är alltid bra att veta vad vi säljer, right?
Om inte så garderade jag mig med att springa i 90 minuter på löpbandet. I ett lagomt tempo. Jag kollade på Får vi följa med? via Iphonen och 90 minuter har aldrig gått så fort någonsin på ett löpband. Nu när jag tänker efter så är min längsta pass på ett löpband 70 minuter så jag får känna mig väldigt nöjd med dagens pass. Redan nu funderar jag på vad jag ska kolla på nästa gång jag ställer mig på löpbandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0