30 cm.

Idag var det en ny vägningsdag. Har inte varit några roligare veckor här på slutet. En del sjukdom och mycket frestelser. Sjuk även den här veckan som varit och går in i den här veckan med att fortfarande inte vara frisk. Hela kroppen skriker efter att få träna igen och jag är så taggad för att få springa igen. Måste nog ta det lite lugnare den här gången så kroppens immunförsvar inte bara bryts ner utan faktiskt byggs upp.
Den här veckan visade iaf vågen på 68,5 och det var mer än vad jag vågats hoppats på. Det är alltså -2 kilo sen förra veckan, dock är jag lite rädd för att det är muskler jag tappat pga av sjukdom. Det återstår att se på vikterna när jag väl är igång igen. Totalt sett i cm har jag tappat 30 cm över hela kroppen. Nu har jag bara 0,5 kilo kvar till delmålet som är Miamiresan. Dit är det bara tre veckor, så nu vill jag bli frisk så jag kan köra så det ryker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0