Tagit helg

Japp då var man ledig igen då. Regnet öser ner och ännu tycker jag att det är helt okej. Är så trött så jag hade inte orkat vara ute idag. Natten gick bra och jag gjorde inte många tum eftersom jag hade upplärning med Anna. Emma hänge med oss större delen av natten och vi roade oss med att leka kurragömma i restaurangen. Jag och Emma alltså. Anna jobbade på som bara den. Jag fick dock jobba lite på morgonen eftersom jag stannade kvar och checkade ut våra gäster. Lite extra timmar kan vara behövligt eftersom jag bytt bort tre nätter mot dagpass. Nattpassen är två timmar längre än dagpassen.
Lite trist att det ska regna imorgon också eftersom planen var att sitta ute och dricka rosé på Långholmen under Skrattstock. Vi ska fortfarande dit men jag tror inte att vi orkar sitta ute i regnet hela dagen.
Nu är Lina på väg hem och vi ska äta Hamburgare, med Max ost, Max dressing, Max hamburgebröd. Man skulle kunna tro att nån är sponsrad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0