Personalfesten

Det var en riktigt trevlig tillställning i söndags. Väldig blöt tillställning för många. Jag var för ovanlighetens skull en av de skötsamma. Vi åt middag på Kungen, sen vidare till Grönan för femkamp. Vi hamnade på O'learys för bira och prisutdelningen och till sist på Soapbar. Där dansade vi oss igenom kvällen. En del skandaler. Emir var rätt så kladdig mot allt och alla, Ola likaså. Båda hånglade med Jenny. Anna H blev utkastad från Soap och Emma tvingade henne att sova på vårt hotellrum. Jag åt nattamat med Emir och landade i sängen vid halv 4. Hade som vanligt svårt att sova så när jag hörde att någon öppnade ögonlocken så fick det vara färdigsovet för alla trots att klockan bara var 08:00. Vi fick oväntat besök av Mamma och Sofia som knackade på. En del skandaler men inte så kaosartat som jag trodde att det skulle vara.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1132617/images/2012/pic_207053368.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0