Det går bra nu!

Den hör veckan känns som en revanchvecka gällande träningen. Tre dagar av veckan har gått och jag har tagit mig ut på löprundor alla tre dagarna. Imorgon är det tänkt att jag ska ha en vilodag men vi får se hur det känns när jag vaknar.

Nu till lite roligare saker!
Jag och Emma har bestämt oss för att fira midsommar uppe i Hudiksvall. Helt random, jag vet! Men hur kul vore inte det? Dessutom bor vi gratis och har redan ett midsommarfirande som vi är inbjudna till. Vi tänkte stanna fredag till tisdag för att sen bege oss med tåget ner till Borlänge. Jag kan se mig och Emma i Huddik, kaos. Det är det enda ordet som dyker upp. Kommer bli så jävla bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0