Datingprogram?

Jag har precis ansökt till ett detingprogram. Måste ju ta tag i mitt singelliv. Herregud, jag kan ju inte gå och vänta på att folk ska skiljas. Eller?
Nåväl, jag ansökte iaf till Tv3s nya satsning. Ska vara som halv åtta hos mig men man har istället fyra olika dejter. Kommer ni ihåg att jag sökte till Dating In The Dark? Var kanske ganska så bra att jag inte kom med i just det programmet. Det här känns iaf lite mer seriöst. Oddsen att komma med är väl säkert lika dåliga som vanligt. En miljon tjejer om ansöker och tre killar. Men som jag sagt tidigare, jag går hellre genom livet och ångrar det jag gjort än att ångra att jag aldrig vågade ta chansen. :)
/Sundis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0